Allt möjligt!

I går så kom Jossan vid fem och skulle och hennes mamma sen en til person dom skulle fixa till klass festen, sen stanna Jossan och sov där, det var en bra dag i skolan två nationella prov, sen hade vi so då var dagen sut. Jag följde med Maria hem, vi åt mellis gick ut med hunden sen så gick vi och gungade då kom det två killar, det var en i sexan och hans lillebror men dom börja prata om blackops och tv spel jag och maria vi bara " vi är skit bra på att spela jag spelar ps3 och maria xbox" Sen börja dom prata massa konstiga saker och jag fattade ingetting dom fråga vad map pak eller hur det stavas och jag tog upp mobilen och frågade pappa men i alla fall. När vi skulle gå hem efeter skolan då hade maria och jennifer sätt en fartdåre o¨åka in i skogen så vi gick in där gissa vad det låg där ett skilet där så äckligt!!

haahaha!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback