Mini semstern vart GODKÄND!♥

Jaaaaa, det var en riktig rolig mini semster den vart absoult GODKÄND. Badhuset var jätte roligt och skidbacken var också jätte roligt!! När vi var på väg dit så stanna vi precis innan hotellet eller skidbacken och åt på lappen dom har världens största tunnbrörullar och jätte god hamburgare jag och fredrik tog hamburgare. När vi skulle åka hem åt vi där vi tog samma sak, när vi skulle gå ut hade vi skräp och några pommes kvar som det var fullt med ketschup på och pappa hade allt i båda händer så när han precis kom ut ur dörren tappa han nästan allt som var på kartongen, jag och Fredrik skratta som in i norden asså vi höll på att skratta i 15 min tror jag. Men egentligen var det inte så kul vi var super trötta tror jag, för nu när vi pratar om tycker vi inte det är såå roligt. Snacka om att vara TRÖTTA!!!


Imorgon fyller jag år!!!Minna och Fredrik ska åka hem:( Så idag ska vi fira mig vi ska åka in till täby och fika sen ska vi kolla på present till mig! Så det ska bli skojigt:D Senska vi inte göra så mycket!



                                           Pusssi// Svnaberg!
Jag och mamma på snöskotern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback