Våffeldagen i morgon ♥

I mrgon är det våffeldagen men vi åt i dag.Hihi! Vet ni var för? Jag har glömt bort och säga att i morgon haar vi klassfest, det ska bli så kul :D Längtar som en galning. Så vi åt vofflor idag för vi hinner inte i mrgon.

I går var jag i norrtälje med Maaria, hon köpte en tröja, ljus och ett par örhängen. Jag köpte inget. Sen fika vi där medans mamma var på yoga. Idag i skolan hade vi redo visnig men jennifer var inte där så jag och maria fick redovisa själva utan henne, när vi skulle gå till tavlan så titta ja på afichen och då gick jag rakt in i en bänk. Snacka om piinsamt!! Hahah det var min dag det!


Kommentarer
Postat av: Myran

sör bild e dt indra eller`??eller vaf hon hette. :) <33 hoppas det blir skit kul imon på klss festen.

2011-03-24 @ 19:05:16
URL: http://myranss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback