Shieeeett, snart åker vi!!


åhhh, kan inte sluta tänka, snart sitter jag på planet till thailand och bara har det mysigt. Vi åker på tisdag morgon.och kommer hem söndagen, den 6 tror jag :D och föresten jag har lite saker att berätta, jag kommer få en iphone till jul och 1600 kr eftersom jag har sålt jultidningar.Jippi, och i onsdag så hade mamma krämparty ett märke som heter ME typ, sen sov maria här och jag hos henne dagen där på.
Såå nu ska jag gåå puss, hoppas jag kommer blogga i thailand annars fårni följa våran reseblogg, skickar länken senare, heejjj dåå!
På bilden är det min favvomat, nudlar kyckling jordnötter och grönsaker , jammiiiee! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback