PÅSKLOV OCH SHOPPING !!!

Hejj, mår mycket bättre nu :) Känns skönt. I allafall så var jag med sophie i norrtälje i onsdags och jag skulle köpa en tröja och lite godis till påskäggen som jag skullle ge :)
Men hittade också nagellack och en liten väska/plånbok, vet inte vad man ska kalla det men den var liten , haha .
Idag har jag typ inge gjort så mycket eller nu senare på kvällen var jag med max,hampus och rebcka. Vi cyklade och sen åt vi popcorn och banana split,fast gillar inte banan så vet inte heller vad man ska kalla det.
Men nu ska jag packa för imorgon åker man till arbrå och firar påsk där :) Och det viktigaste glömde jag ju, det är ju PÅSKLOV,JIPPI! :D
Vi höörs, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback