Västerås!

Hejjj, oj. Har inte bloggat nånting om västerås. Det var i allafall riktigt kul och längtar tbx, vi kom 3.a av 5 lag :D
Vi åt god lunch på lördagen, pizza hut man fick ta hur mycket pizza och mjukglass man ville, goott!! och sen så middag, middagen var inte god. På söndagen fick vi hotellfrukost, såå gott ! På lördagen hände en tråkig sak, eftersom jag har astma så vart det jätte jobbigt för fotbollen och så var på min sida hela tiden så fick aldrig byta :( Vart jätte jobbigt.....men det var bättre :)
Det var ett kort inlägg om min helg i västerås,men vill tacka alla fotbolls tjejer, för en roolig helg.
Ps. Det fanns pool på hotellet så vi bada, hihi !
Här kommer liite bilder från mig helg.

På väg till västerås med brudrna, jenny,felcia,rebecka,mamma och jennys mamma. ( Jenny, felcia och rebcka det var ni som gjorde min helg bra) Och dom andra såklart, men var mest med dom här ! :D

jag och jenny på pizz HUT, SÅ SNYGGA ASSÅ ! :d

min glass :D <3
Var inte så mycket mer bilder :( puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback