Issjö med klassen 2012!♥

Japp, nu tänkte jag berätta lite om Issjö. Jag hade iallafall jätte roligt. Vi cyklade dit på torsdagen efter lunch, eller inte alla men några. Sen fick vi bestämma sov platser. Sen så gick vissa ner och bada och vissa paddlade. Jag paddlade. Efter det badade jag.Vi spelade också brännboll(mitt lag vann) Föräldrarna kom med mat "pizza". Efter maten tog några tjejer fram vattenballonger/pistoler. Då vart den vatten krig. Vart hur blöt som helst, hehe. Vi grillade också krov, gick in och åt snacks/godis, sminkade killarna och typ hade allmänt roligt. Vi gick typ och la oss vid halv tolv, skit tidigt..-.- Fast man somnade ju inte då! :) På fredagen så åt vi frukost,hade mer vatten krig och sen paddalde jag igen. Vi cyklade hem och då var den lilla resan slut. :( Kommer sakna halva vårna klass eftersom vi ska dela oss..
Men nu ska vi inte tänka så, haha. Btw, aaahh. På tisdag är det skolavslutning! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback