Melodifestivalen!

Hejjj, idag ska vi åka och fira min kusin som fyller år. ska bli rooligt.Igår som jag skrev i förra inlägget så blev jag firad av pappa, jag sa ju att jag skulle lägga ut bilder på presenter som jag fick. Jag gör inte det. Sorry.
Men jag fick 2 saker från thailand, sen ett typ mobilskal, mina uggs (i förskott), En skål med godisnappar och 200 kr :D Taack pappa :D
Sen så såg vi på melodifestivalen igår och åt gott. Jag tyckte att ulrik munther skulle vinna, sen loreen och sen molly. Men loreen vann och ulrik kom 3:a det tyckte jag är bra för att vara 18 år. Så braaa sötnos.
Men det vart en bra vinnare.
Nä, nu blir det långt inlägg, ni får ha det bäst, så hööörs vii !! <3

GRAAATTTIS FIIIINA KUSIN, ÄLSKAR DIG !! :D hOPPAS DU FÅR EN SUPER BRA DAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback