2013

Här kommer frågor om 2013.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja!

Hur har ditt 2013 varit? Både och. I början var det väldigt bra sen blev det sämre. 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Jag hoppas verkligen det!

Blev du kär i år? Nej

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 24 april♥

Vad är din största framgång 2013? Oj, jag vet inte.

Bästa köpet? Min Justin biljett!

Vad spenderade du mest pengar på? Oj, ingen aning. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja!

Vem har du umgåts med mest? Familjen och mina vänner. 

Bästa minnet från 2013? Justin konserten.

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Yess

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit skolan seriösare. 

Vad önskar du att du gjort mindre? Det finns massor!

Favoritprogram på tv? Oj, svår. Har inte kollat på tv så mycket. 

Vad gjorde du på din födelsedag? Var med Wikander och på något fotbolls möte. Höhö. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Yess box. 

Vad fick dig att må bra? Justin

Vem saknade du? Justin, höhö. :( 

De bästa nya människorna du träffade? Jag började ju i ett nytt fotbolls lag så där gick det massor av snälla tjejer men Sandra is the best. <3

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ge aldrig upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback