I'm back

Hejhej!
Det var ett tag sen nu men nu tänkte jag börja blogga igen. Medans jag varit borta har det hänt massa saker. Jag har faktiskt bloggat på en annan blogg, på "fames.se" där jag bloggade syndes inte bilderna och jag visste eller vet inte hur man fixar det så jag la ner den bloggen. Men eftersom jag älskar att blogga kommer jag göra det här. Kul va? :D (om det nu är någon som läser denna blogg, heh)
Jag har massor ideer till bloggen som jag kommer fixa så jag hoppas den blir rolig att läsa!
Snart är det jul som ni säkert vet, hihi. Det är så mysigt. Har dock väldigt lite julkänsla eftersom det inte är någon snö här.. *sadface* 
Jag kommer blogga mer men just nu önskar jag er en glad Lucia! ♥
 
Btw, min header eller ja, hela designen är inte på topp. Ett års gammal bild men det får duga till jag fixar lite fräsht. Den är ju ändå vintrig, right?
 
Här får ni en liten egopic på mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback