Julen är inte slut

Julafton gick fort, efter en timme kändes det som klockan slog 00:00, men så slut är den ju inte? 
Det är massor av jul kvar ju!
Jag fick så bra julklappar och kan nästan inte va nöjdare. Doooock var inte Justin under granen men kanske nästa år? ;) Man kan ju alltid önska. Jag fick inga märkvärdiga saker och kommer inte lägga upp bild, för det känns bara som jag skryter då. Men jag fick saker som jag behövde och saker som jag verkligen ville ha (som till exempel pengar) Det var i alla fall en lyckat jul om man säger så! 
Så nu blir det shoppa mycket alltså. Hihihi. 
Förresten! Vad tycker ni om bilderna och månaderna, är det en kul grej? :D 
 

Kommentarer
Postat av: Peter

De e ju jättebra kul ed bilder :)

2013-12-25 @ 14:55:36
Postat av: Emma roosis

JA FORTSÄTT MED BILDER

2013-12-25 @ 14:58:54
Postat av: Wikander

JAAAAAA, FORTSÄÄÄÄÄÄTT! :DDDD

2013-12-25 @ 15:17:43
URL: http://fames.se/josefinewikander

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback