Justin Drew Bieber

Nu kommer det här inlägget om Justin.
 
Alltså jag förstår verkligen inte hur man kan hata honom. Världens finaste människa. Vad har folk för fel? 
Han är också en människa, precis en vanlig människa. Jag accepterar att folk inte gillar hans musik osv. Fine liksom. Men man behöver inte HATA. Så hemskt, hjärtlösa människor. Justin har också ett hjärta. 
Du hatar Justin Bieber? How cute. För att han gör så människor ler? För att han är så mycket bättre än DIG? För att han hjälper barn som har det svårt? För att han har allt en kille ska ha? För att han har så mcyket talang i sig? Det är INGET allternativ att hata honom. Det finns nog ingen förklaring. För vad har han gjort dig? 
Han har också känslor, han mår också dåligt. Han har bråkat med papz, knarkat, fått hat, gjort slut med sin flickvän, spytt på scen och massa andra saker. 
Han har också gjort dåliga saker, men vilken människa gör inga fel? 
Efter allt hat och allt som hänt honom står han här idag, han är så jävla stark. 
Han betyder allt för mig, och jag skulle aldrig kunna beskriva med ord hur mycket jag älskar honom. Han har gjort mig stark och glad. Vi finns alltid för Justin och kommer alltid finnas. Once a belieber, always a belieber.♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback